lördag 2/4 i mariestad

skriver ett kort inlägg.idag har jag inte gjort mycket alls hittills, varit på stan köpt strumpbyxor, provkört nya volvon med familjen och provat lite kläder hos antonia :P börjar bli stressad, ska vara hos frida runt fem. fast jag tror att jag får åka tidigare om jag ska ha skjuts :P ser ut att bli en mycket lovande kväll. vi startar hos fridamejaaaaan sen får vi se vad kvällen har att bjuda på? antingen stannar vi där eller drar vidare..  hade gött. SAKNAR min MAALIIIIIN <3


Kommentarer
Postat av: lugg

Kul att jag ser ut som pumba på kortet ;) Jag saknar dig ock, men nu ses vi snart! Denna månaden iaf.. :)

2011-04-03 @ 12:06:12
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0