oooh heaven is a place on earth

fredaaaag :) har inte gjort mkt denna vecka mer än att pluggat och gått på föreläsningar. så kul liv har jag just nu! idag är det äntligen fredag och jag har varit uppe och tvättat kl 06.30 fast sov emellan tvättarna =D men är lika trött för det. just nu kollar jag på 'love and other drugs', bra film! håller samtidgt på att göra iordning mig för skolan som är 13.15-15.00.. sedan bär det av till mariestad igen!! ikväll har jag inget planerat, sticker iväg o träffar tjejerna en stund när jag kommer hem sen ska jag nog ha hemmakväll, pojken åker ju till linköping tills på söndag(tråååååkigt) men jag ska nog klara mig ;) lördag är det fest, jag hörde något om badtunna och att världens-bästa-mathilda kommer hem, wohoooo! vi hörs nu ska jag käka lunch! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0