jimmy jansson, gamla goa tider

skriver ett snabbt inlägg innan familjen kommer. jimmy jansson, hur längesen var det man lyssna på honom liksom haha. det har jag gjort hela morgonen. igår skrev vi klart vårat arbete SÅ.JÄVLA.SKÖNT. nu är vi ledig i 6dagar innan vi har seminarium sen SOMMARLOV. så nästa torsdag efter två åker jag mot mariestad :) vi satt banne mig i tolv timmar igår för att få klart det där arbetet men bra och klara blev vi efter många om och men!
somnade runt tolv-snåret igår och vaknade 07.00(!!!) imorse? vad är det om eller? ajaa, gick upp runt halv nio, duschade och gick bort till min nya granne andreas(min klasskompis som flyttat hit nära mig) på en kopp kaffe.

idag kommer la familla hit :) ska bli så skönt att få slappna av lite i detta underbara vädret och sen med min familj det är ju guldvärt!! "just idag är jag stark, just idag mår jag bra" ja det citatet får nog avsluta denna grymma morgon som lär fortsätta hur underbart som helst. PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0