passar på att skriva lite då

sitter i skolan för tillfället, sorry att jag inte bloggat på ett tag igen men har haft sjukt mycket i skolan. men igår skrev jag ÄNTLIGEN min sista tenta för terminen, en sten av alla som släppte från mitt hjärta kan jag säga :) nu har vi bara ett arbete kvar att skriva som ska vara inne på måndag (6/6) men vi har satt en deadline den 3juni så vi har hela helgen att chilla på! torsdag 9/6 har vi seminarium och det är det sista vi gör för sen är det sommarloooov.

igår var det en bra dag, började dock inte så bra för att det var en j**la skittenta men skönt att den är skriven iaf. sen åkte jag och gjorde mitt hår, slinga och klippte. efter det hem och lagade mat snabbt som bara den, för att sedan träna med frida en snabbis. när jag kom hem bokade jag resa till cypern, hihihi! hoppade på amanda,elin och pernillas bokning. hoppas nu bara att jag hamnar bredvid dom i planet, men hon på fritidsresor trodde att det inte skulle vara något problem! iiiiiiiiiiih, fattar inte att jag bokade, spontanitet är inte min starka sida direkt men ibland så.. kommer bli grymt kul och skönt framförallt.. lite ledigt innan man hoppar in och jobbar på ica hela sommaren! efter jag beställt resan åkte jag till några av mina klasskompisar å spelade volleyboll bland alla mygg :P trevlig kväll!

nu sitter jag i skolan, helt själv.. nästan iaf! inväntar dom andra för att skriva på den tråkiga inlämningen. hoppas bara att vi kommer någonvart, vi hörs snart igen PUSSSSSSSSS


I 21an huset och inväntar mina kompanjoner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0