sommarloooov(imorgon torsdag vid 14)

nu är det inte långt kvar tills jag beger mig mot mariestad och sedan mot varmare breddgrader med massa godingar för att hälsa på ANONITA, shiit va man saknar dig kvinna! eller jaa, jag saknar ALLA mina tjejer så sjukt mycket.. det är säkert bara för att man vet att det inte e så långt kvar tills man åker hemåt.

igår fixade jag massa ärenden på stan inför resan med andreas, sedan åkte vi till stranden i några timmar, åkte hem å lagade mat, softade lite framför tvn sedan var det dags för sverige match drack lite gott till den med lite folk i klassen och kvällen avslutades med en öl på tempel. mycket trevlig kväll!

idag har jag inte gjort ett skit känns det som. packat klart allt och tittat på film, de e det enda jag hunnit med så länge.. snart kommer mina gruppmedlemmar hit o vi ska göra en powerpoint till morgondagens seminarium,e lite nervös men det ska nog gå bra det är ju det sista vi gör för sedan är det SOMMAR(jobb)LOV!!!
ikväll ska jag nog mysa med min lilla pojke, sista kvällen på ett tag vi kommer ses nu! har laddat hem "the blind side" som vi ska kolla på :) hoppas på en fin kväll! PUSS på er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0