benjamin button

Benjamin button, mmmh. den har jag precis kollat på, tjöt som fan i slutet som vanligt. den är hur fin som helst den filmen och brad pitt kan nog klassas som världens snyggaste man, my god!! :)

har haft en underbar helg i fina lilla mariestad, anlände vid två i fredags. tog det lite lugnt hemma, hjälpte mamma inför kalaset. vid sju kom gästerna och det var full rulle hela kvällen, var chaufför så körde hem en del av gästerna vid elva snåret.

vaknade upp på lördagen vid nio för mattias var tvungen att lämna in bilen till stefano eklind. åkte sedan hem och käkade frukost. vid halv elva åkte mattias till samling. jag la mig och somnade om för jag hade sovit så dåligt den natten. ringde antonia vid tolv och vi åkte å kika lite på stan. käkade lite mellanmål hemma, började göra mig iordning vid tre för festligheter. efter många om och men om skjuts kom jag iväg till eves carl vid halv sex. antonia och jag gick å köpa pizza sen kunde festen börja :) det var jag frida m, evelina, pernilla, antonia och frida l. vid tio anlände tre grabbar: victor, matte k och henke. mycket trevlig kväll, den avslutades på statt.

söndagen mådde man väl som man förtjänade ;) hur seg som helst hela dagen. gjorde inte alls mycket av värde. somnade gott efter big brother.. att den där katerina aldrig kan lämna huset! så jävla trött på hennes röst :P

åkte hem till karlstad först idag, ledig från lektioner börjar först imorgon så vi stannade kvar en natt till helt enkelt. lite tråkigt kändes det att lämna mariestad för nu vet jag inte när jag kan åka tillbaka nästa gång, jag vet vad som väntar mig här i ktown: plugg, plugg och åter plugg! kommer sakna mina tjejer så mycket. men jag hoppas det går snabbt tills vi ses igen <3 just det inte bara ledsna miner här, kom på att på söndag drar jag till idre med mattias familj. det längtar jag som bara den till, få lite semester i allt pluggandet :P annars får ni hade så bra så hör jag av mig i veckan. PUSSS


lite bilder ifrån "the curious case of benjamin button"

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0