born this way

höll på att glömma att blogga idag igen. tur att jag kom på det innan jag sticker. idag har jag pluggat 9-13.30 sen gick jag hem för att tvätta. satte mig sedan på min balkong och njöt i solskenet, gud har glömt hur underbart det är med varm sol :) det var ett tag sen nu. satt där i solen och plugga. lagade mat till mig och matte. duschade håret, nu har vi vilat lite och snart ska jag dra mig mot stan till lisa. vi ska ta ett par kalla för att sedan se vart kvällen tar oss.. antagligen blue moon för det är ju studenttorsdag där. men man vet aldrig :) tänkte att jag går ut idag så jag har helgen att plugga på till tentan på måndag! ha en bra kväll det ska jag med min lisa! PUSS

älskar min ring ifrån gina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0