bullets

förlåt för mitt tråkiga och deppiga inlägg förra gången men jag har nog aldrig känt såhär konstigt som de senaste dagarna faktiskt. men idag känns det bättre, måste bara tacka mattias för att utan honom hade jag varit under marken. han får min dag att lysa!

nu ska vi se vad jag gjorde i helgen. just det torsken var ju här i lördags. vi var hemma lite här först, tog de ganska chill. vid fem stack vi till oscar och hämta upp honom, vi bestämde oss för att käka för alla var hungriga. käkade på sportbaren "score" jävligt mysig och förbannat god mat. där lär jag äta mer gånger! efter det stack vi å köpte massa snacks för att ha till melodifestivalen. jag tycker en av de bättre låtarna vann punkt slut. sedan spelar vi kinect mot varandra, i lag. sviiinkul men också oerhört jobbigt. somnade väl vid ett snåret. söndag vaknade jag vid nio, mamma och pappa var påväg så det va bara upp å plocka iordning lite och vänta. torsken åkte precis innan mina päron kom. vi visade även dom kincet, och de gillade det ;) åkte till stan för att luncha + kaffe på espresso house (tror jag det heter) efter det åkte vi till tingvalla hallarna för att kolla match mellan karlstad-växsjö. resultat:6-6. mona och henning var även där, trevligt! mattias kom med pizza och vi hade mys hela kvällen.

nu måndag, tisdag och onsdag har jag inte gjort mycket faktiskt. har behövt ta lite ledigt och inte tänka så mycket på skola.. för att ladda om batterierna liksom! ska nog snart gå och lägga mig är trött. jo just de jag och frida var i stan förut och köpte lite presenter. till VILKA säger jag inte ;) hihi

på fredag hoppas jag att det blir mariestad för lite firande av mamma och festligheter med en del utav de bästa. PUSS på er!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0