i love you always forever

efter regn kommer solsken, så kan jag beskriva mitt humör idag ungefär :) mår hur bra som helst. tog en löparrunda imorse igen, ANDRA GÅNGEN PÅ DENNA VECKA. fan va har hänt med mig ;) måste komma igång med min träning, kan vara så att jag är så trött å deppig för att jag inte rör på mig såååå.. ändring på det. idag har jag inte mycket planerat faktiskt, ska åka in till stan snart IGEN, har nog varit där 3ggr denna vecka. haha. denna gång ska jag köpa lite öl till ikväll om det nu blir lite utgång sen har jag fått beställning hemifrån, en vinbox mamma vill ha. finns lite mer här i "storstaden" om man säger så ;) annars ska jag bara ta de lugnt, får se vad kvällen har att bjuda på som sagt.

imorgon har jag skola först sen bär det av till älskade mariestad. fira mamma som fyller (den26e, så lite tidigt födelsedags kalas) på fredagen sen på lördagen blir det fest med mina saknade tjejer hemma. hoppas så många som möjligt kan <3 PUSS på eer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0