i taxin, i trappen, i hissen, i hallen.. jag falleeeeeer

jösses. dåligt av mig att inte ha bloggat igen.. igår skrev jag tenta på morgonen, pluggade några timmar efter det. mötte linda utanför uni vid bussarna vid 14, åkte med henne till stan. hittade solglasögon och en vårjacka :) sedan bestämde jag och mattias att vi skulle åka en spontanresa till munkeldal för hans syster fyllde 30, så vi ville överraska lite! lämnade karlstad vid 16 och vid halv sju va vi framme. cecilia,mattias syster, och doffe kom vid nio då käka vi tre rätters med hela familjen kongstad. skittrevlig kväll! somnade vid halv två efter massa roligt prat.. klockan ringde vid 8, skulle kommit iväg halv 10 men vi kom inte iväg förrens vid 11. kom tillbaka till karlstad vid två, så nu har jag duschat och sitter framför tvn med mattias och torsken. lilla torsken är här och hälsar på.. ikväll vet jag inte vad som händer. antingen ska jag kika in på inflyttningsfest eller så är jag med grabbsen! blir lugnt iaf för imorgon kommer mamma o pappa + att mattias spelar match :) hade gött. nu ska jag vara lite social här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0