in the club

'in the club' spelas minst en gång om dagen här hemma :) jävligt bra är den och man blir taggad. alltid när jag ska blogga måste jag kika när senast jag skrev och vad jag skrev om,haha. illa!

igår fyllde världens bästa kille 23år. jag bjöd hit oskar och frida på fika, mattias visste inget.. tyckte det skulle vara lite kul med överraskning :) de kom hit vid fem efter jag och mattias hade gått klart i skolan/jobbat.. så vi fikade å efter det spelade vi kinect i lag :) trevlig eftermiddag/kväll!

idag hade jag lektion 9-12 sen skulle vi plugga i bibblan jag andreas lisa och simon, trodde vi jaa.. fullt överallt så då kom jag med den smarta idén att åka in till stan och sätta oss på ett café å plugga ;) vi tog bussen in till stan och satte oss på 'waynes'. satt där några timmar, sen kikade jag runt stan för att kika på lite saker jag ska köpa när jag får csn på fredag. haha. har aldrig varit såhär fattig som när man är student, men jag tycker jag är värd lite shopping nu efter allt plugg.. och det såg ju ut att löna sig rätt bra tillslut :) efter jag hade gått på stan lite åkte jag med mattias hem som slutat jobbet vid fyra. vi åkte hem o laga lite mat, slappa lite i soffan sen blev det långpromenad med frida. nu ska jag sitta resten av kvällen i soffan,  vad det är på tvn idag tro? hade gött så hörs vi snart igen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0