kinect

igår skulle vi ju gå ut, men jag var bara med på förfesten sedan kom mattias o hämta mig strax efter elva. var inte alls sugen på att gå ut, jag hade lite ångest över att jag skulle vara bakfull när jag behöver plugga så jag tyckte jag drog ett smart drag att gå hem! annars hade vi skitkul på förfesten! idag vakna jag vid nio men gick inte upp ur sängen förns halv elva, tog lite sovmorgon. gick upp pluggade i soffan, med lite musik i bakgrunden. gick faktiskt bättre än förväntat. efter det kollade jag film, 101 dalmatiner(otecknad) kom inte på någon bättre när jag satt och skulle ladda hem :P vid två ringde mattias och vi åkte till bergvik för att hämta ut mina/våra 'september' biljetter :) wohooooo. snart en månad kvar! vi kikade runt i lite affärer, fick en parfym av mattias.. ja jag vet han är världens bästa. när vi skulle gå ut, stanna vi på game och vi bestämde oss för att köpa KINECT! man fick med sportspelet på köpet det var därför vi slog till för det var en av de spelen vi helst ville ha. ska önska mig dansspelet sen tänkte jag :) så efter bergvik spelade vi naturligvis lite, det är fan jobbigt. ganska bra träning ändå ;) skulle sedan laga mat: bakpotatis och fläskytterfile.. men allt blev misslyckat, köttet smaka piss och bakpotatisarna blev inte klara. så jag är typ hungrig igen! det är konstigt att man inte kan lyckas med mat när man är så hungrig som jag var förut. nu ska vi kika på tv hela kvällen och bara chilla. kanske kollar igenom lite plugg.

imorgon ska jag göra mitt hår äntligen(!!) ska göra slingor vid 10.30 vid 15 ska jag kolla mattias match och så ska jag hinna plugga mitt upp i allt. lugn kväll för mig imorgon iaf. kanske är chaufför åt mattias om han vill ut! får se lite vad som händer imorgon, hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0