loca loca loca

phuuu vad trött jag är. hata hata hata tentatider!! sorry att jag inte bloggat men har haft fullt upp(läs inte orkat blogga). hmm nu ska vi se här.. lördags då gjorde jag mitt hår, slingor rättare sagt.. efter det mötte jag upp jenny och jens å två av deras kompisar på stan. fick visa vart de skulle bo på hotell och vart de skulle på stand-up-kvällen med mia, ni vet hon i solsidan. åkte buss hem, hann plugga lite snabbt sedan vidare för att kolla mattias match, ingen rolig match de förlorade med 4-7 :( men det var mot serieledarna så kanske inte så konstigt. efter matchen köpte vi pizza med oss hem, jag pluggade lite sedan fastna vi i soffan hela kvällen, kollade på melodifestivalen som var ett fiasko. gud vad dåligt! men läste i efterhand att röstningen hade blivit fel så det var väl inte sveriges befolknings fel tillslut :P somnade hyfsat tidigt. söndag åkte vi till mariestad en snabbis, skulle kolla toppmötet i innebandy mellan lockerud-allingsås. kunde kvittat nu i efterhand eftersom de förlora med 3-12..... aja jag fick iaf träffa min familj, mormor och mina kusiner :) linda och topaz åkte med oss hem. var hemma vid sex och vid halv åtta ville jag gå och lägga mig, helt slut var jag! igår skrev jag min första tenta denna vecka, gick på lektion efter och sen fick jag gå hem för jag hade sån skallebank å hade vaknat jättetidigt så igår gjorde jag inte mycket av nytta. jo förresten såg 'black swan' sviiiiinbra var den, ni måste se den! konstig men bra! efter filmen åkte jag hem till linda och tjöta skit medans mattias tränade. idag har jag pluggat halv tio till fyra typ. sen åkte jag, frida å lisa till stan för att leta utstyrsel till imorgon då tackfesten är.. temat är: dödliga sjukdomar. å våran grupp valde gulsot, sug på den ni ;) hur fan ska man klä ut sig då liksom? köpte en gul tshirt och sen gul färg, det går duga :) nu har jag satt mig i soffan precis, har hållt på i ett hela dagen så jag är ganska trött om man säger så.. ska försöka hålla mig vaken till höjdpunkten på dagen: bigbrother. hahaaa! imorgon ska jag va i skolan tidigt för att plugga tills frida slutar vid ett, hem till henne och fixa oss sen är det dags för tackfesten, kommer nog bli kul! hörs igen när jag har tid. ni väntar väl med spänning antar jag ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0