på gatan där jag bor

lalalala. sitter och sjunger med i lena ph's godingar! sitter också å försöker få mina högtalare att fungera, glapp i datorn där man sätter in sladden till högtalarna(om ni förstår vart jag menar) hur irriterande som helst, grrr!! ljudet från datorn är ju pissdåligt! idag har jag pluggat 10-16 typ kändes som jag läste och läste men inget fastna. hatar tentaveckor! jag är som en jävla zombie.. skulle ta en powernap vid fem, vakna halv sju. bra gjort? nu fastnade jag här vid datorn men tänkte läsa igenom lite plugg innan jag går in till sängen igen :P imorgon är det dags för plugg tidigt för att sedan tvätta vid 14. KUL DAG! hoppas ni har bättre dagar än mig just nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0