shaaaaaaaa

hundra år efter jag veeet. men jag ska börja skriva i bloggen igen, alla måste ju veta vad jag håller på med här borta... daaaaa ;) idag har vi haft "marathon monday" vilket går ut på att dricka alkohol HELA dagen. det kan jag säga att jag gjort också men ändå har det varit i lagom mängder hela dagen.. vi började vid halv nio i morse sen har det bara "flytit" på :) jag kom hem vid halv nio så man kan säga att jag hållt igång i tolv timmar  ungefär, har haft lite pauser men shiiiiiit va kul vi haft vi karlekon!! :) vi är som en liten familj hahaa. nu ligger jag i sängen och väntar på big brother. hoppas allt är bra med alla tjejer i mariestad, örebro och napa! miss you all <3 PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0