trött tisdag

gud vad trött jag är idag, inte så konstigt efter dagen igår. men inte det minsta bakis faktiskt, tro det eller ej ;) bara oerhört trött!! inte gjort mycket av värde idag. såg deja vu, har inte sett den förut och den var ju superbra! annars har jag bara degat i soffan hela dagen. mattias slutar snart jobbet och hoppas han e lika sugen på donken som jag. haha!  imorgon dags för skriva arbete och lektion, faddermöte på kvällen och torsdag åker jag hem till mariestad för att vara barnvakt/hundvakt för mina kusiner. med andra ord en lugn helg :) hade bra allesammans hoppas ni är överlyckliga över att jag har börjat blogga "igen" hahahahahah


idag är man inte världens fräschaste direkt ;)

Kommentarer
Postat av: peso

skönt att se att du bloggar! börjar ju undra vart du tagit vägen ;) saknar dig <3

2011-05-18 @ 15:41:53
Postat av: Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till nätets roligaste hörn!

2011-05-18 @ 16:47:26
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0